Trustpilot

Gratis verzending vanaf 40,00- bestel nu!

Klantenservice

Keen Bottle.

Wij staan altijd voor je klaar!

Mail ons direct.

Bestellen

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Keen Bottle is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Bestelling wijzigen of annuleren

  1. Voeg de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelwagen.
  2. Beschik je over een kortingscode? Voer deze in bij het artikel in het daarvoor bestemde veld ‘kortingscode’.
  3. Geef je adresgegevens op.
  4. Selecteer een betaalwijze en voltooi de betaling.
  5. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling.
  6. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin de track & trace gegevens.

Bezorging

Verzendkosten

GRATIS VERZENDING VANAF € 50,-

Bestellingen binnen Nederland en België verzenden wij gratis vanaf € 50,-.
Voor bestellingen onder € 50,- zijn de verzendkosten € 4,99 (Nederland & België).

Bezorging en levertijd

We versturen onze pakketten via PostNL. Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur, dan zorgen we ervoor dat je bestelling dezelfde dag nog aan PostNL wordt overgedragen. Zo ontvang je je pakket de volgende dag, zowel in Nederland als in België. Hoewel dit meestal lukt, zijn er uitzonderingen. We hopen op je begrip in deze gevallen.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingse-mail inclusief een trackingcode. Met deze code kun je je pakket volgen. Als je een account bij ons hebt, is het mogelijk de status van je bestelling te bekijken door in te loggen op ‘Mijn account’ via Keenbottle. Mocht je geen account hebben of geen verzendbevestiging via e-mail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail.

Niet thuis?

Indien je niet aanwezig bent om je pakket te ontvangen, zal PostNL proberen het bij je buren af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan staat er voor de volgende dag een nieuwe afleverpoging gepland. Bij elke poging laat de PostNL-bezorger een bericht voor je achter. Met de “niet-thuis-code” die op dit bericht staat, kun je zelf kiezen waar en wanneer PostNL een tweede keer probeert te leveren. Als ook de tweede poging niet slaagt, brengt PostNL je pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Je hebt dan 7 dagen om het op te halen met het afhaalbewijs. Indien het pakket na 7 dagen niet is opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen zodra we het pakket retour hebben ontvangen.

Pakket vertraagd?

PostNL doet zijn best om je bestelling binnen één werkdag te leveren, en slaagt hierin voor 99% van de zendingen. Echter, ongeveer 1% van de bestellingen ondervindt een vertraging. Hoewel we dit zeer spijtig vinden, ligt dit buiten onze invloed. Mocht je bestelling niet binnen de verwachte levertermijn zijn aangekomen, raden we je aan om de leveringsinformatie te controleren via de track- en trace-link die je per e-mail hebt ontvangen. Voor accountbezitters is de bestelstatus ook zichtbaar na inloggen. Indien je geen account hebt of geen verzendbevestiging hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail.

Bezorging naar België

Bestellingen met bestemming België worden bezorgd door BPost. Plaats je jouw bestelling op werkdagen voor 22:45 uur, dan verzekeren wij dat we deze dezelfde dag nog verzenden. Normaal gesproken ontvang je je pakket de volgende dag. Hoewel dit meestal succesvol

Bestellen

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Keen Bottle is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Bestelling wijzigen of annuleren

  1. Voeg de artikelen die je wilt kopen toe aan je winkelwagen.
  2. Beschik je over een kortingscode? Voer deze in bij het artikel in het daarvoor bestemde veld ‘kortingscode’.
  3. Geef je adresgegevens op.
  4. Selecteer een betaalwijze en voltooi de betaling.
  5. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling.
  6. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin de track & trace gegevens.

Betalen

Betaalmogelijkheden

We bieden diverse betaalopties aan:

iDEAL:
Directe betaling is mogelijk via iDEAL als je bankiert bij ABN Amro, SNS Bank, ING, Rabobank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, of Knab. Het is een veilige en eenvoudige manier voor online betalingen.

Creditcard (VISA & Mastercard):
Wij accepteren creditcards van VISA en Mastercard. Jouw creditcardgegevens zijn beveiligd met SSL-encryptie, wat zorgt voor een veilige online betaling.

PayPal:
Betalen is eveneens mogelijk via PayPal, waarmee je zonder het gebruik van digipassen of scanners betaalt, direct vanaf je bankrekening, creditcard, of PayPal-saldo.

Achteraf betalen met Klarna:
Als je de voorkeur geeft aan betalen na ontvangst van je product, biedt Klarna die mogelijkheid. Voer je gegevens in en rond je bestelling af. Je ontvangt een factuur van Klarna via e-mail met alle betaalinformatie en hebt 14 dagen om te betalen. Let op: Deze optie is beschikbaar voor orders tussen de € 15,- en € 300,-.

Voor meer informatie of hulp bij betalingen via Klarna, bezoek de Klarna klantenservice op: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Bancontact/MisterCash (voor België):
Met Bancontact/Mister Cash betaal je veilig en gemakkelijk je online aankopen. Je betaalt in je eigen vertrouwde bankomgeving. Geschikt voor iedereen die gebruikmaakt van internetbankieren.

Betaling mislukt?

Indien de betaling niet slaagt, zal je bestelling automatisch worden geannuleerd. Als je alsnog je bestelling wilt ontvangen, kun je deze opnieuw plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je het nummer van je geannuleerde bestelling bij de hand hebt.

Terugbetaling

Als je een bestelling hebt geretourneerd en je wilt je geld terug, dan zetten onze medewerkers zich in om je retour zo snel mogelijk te verwerken. Binnen 3 tot 5 werkdagen wordt het bedrag teruggestort. De terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt; zo wordt een betaling met creditcard teruggestort op je creditcard, een betaling via iDEAL op je bankrekening, en

Ruilen of retourneren

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop, of is het product defect, dan streven we ernaar dit probleem efficiënt en snel voor je op te lossen. Je hebt het recht om binnen een periode van 30 dagen na ontvangst, conform onze algemene voorwaarden en zonder opgave van reden, je bestelling te retourneren.

Voor meer informatie over ons retourbeleid en instructies voor het aanmelden van een retourzending, klik hier.

Meld je aan voor ons nieuwsbrief

ABONNEER EN KRIJG 20% KORTING OP JE VOLGENDE BESTELLING! AANBIEDING EINDIGT SNEL - MIS HET NIET!

Lees ons privacybeleid voor meer informatie.